הצלחה גדולה בהילולת 'אור החיים': "הסדרנים מאנ"ש, הסדר מופתי"

    אתר קול חי No Comments on הצלחה גדולה בהילולת 'אור החיים': "הסדרנים מאנ"ש, הסדר מופתי"

    הצלחה גדולה נרשמה הערב הילולת אור החיים. "הקהל זרם במוניו והסדר היה מופתי". רב המשטרה: "ל כך הרבה אנשים ניגשו אלינו והודו לנו"

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הילולת אור החיים: כתבנו נתי קאליש דיווח הערב (שני) במהדורה המרכזית: "נעשתה כאן עבודה יוצאת מן הכלל. הסדר מופתי, הסדרנים הם רק אברכים מאנ"ש שמאירים פנים לכל אחד ממש, והקהל הגדול זורם בהמוניו".

    רב המשטרה, הרב רמי ברכיהו אמר: "אין שום סיבה שנראה מראות לא נעימים של חיכוך בין השוטרים למתפללים. אני בא עכשיו מהקבר וממש נדהמתי מהסדר וההתנהלות המופתית. המשטרה מנהלת את כל השיח מול החרדים רק דרך הרבנות המשטרתית והכל קורה בשיא הרגישות".

    הוא סיפר: "אני רוצה לשתף אותך בחוויה מהרגע האחרון, קיימתי עכשיו סיור בהילולה עם מפקד המרחב, וכל כך הרבה אנשים ניגשו אלינו והודו לנו, אפילו בלי להכיר אותנו ולדעת מי אנחנו בכלל. זה מרגש".

    מנכ"ל המשרד לשירותי דת, יהודה אבידן אמר במהדורה: "ההירתמות של כולם למען הצלחת ההילולא ראויה לציון. ואני מקווה מאוד שנעבור את האירוע בשלום עד לסיומו. ואני ממש מבקש מכל אחד להישמע להנחיות הסדרנים, ההילולא של האור החיים היא חריגה בגודלה ובמיקומה המיוחד ולכן היא מתוקצבת בהתאם. חוץ ממנה יש גם את ל"ג בעומר כמובן, והילולת רבי מאיר בעל הנס וה'בבא סאלי' זצ"ל".

    בתוך כך, התייחס אבידן למצב במשרד הדתות: "כבר 16 שנה אין בחירת רבני שכונות, 35 ערים בישראל ללא רב עיר, כל המצב הזה חייב להיפסק, ואנחנו נעשה זאת".



    0 תגובות